Ośrodek Wypoczynkowy KACZE STAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
§1 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Ośrodek Wypoczynkowy KACZE STAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Nowęcinie, ul. Żwirowa 24, 84-360 Nowęcin, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000596565, NIP: 8411740754, REGON: 540529550 (dalej „Ośrodek”).
- Administratorem serwisu internetowego oraz danych osobowych jest KACZE STAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
- Kontakt z administratorem możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@kaczestawy.pl oraz telefonicznie: +48 602 577 710
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Ośrodka pod adresem: www.kaczestawy.pl
§2 Definicje
- Usługi świadczone drogą elektroniczną – usługi realizowane przez Ośrodek za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności za pośrednictwem strony internetowej.
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna korzystająca z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Ośrodek.
- Strona internetowa – serwis internetowy prowadzony przez Ośrodek, umożliwiający korzystanie z Usług drogą elektroniczną, dostępny pod adresem: www.kaczestawy.pl
- Operator płatności – podmiot obsługujący system umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznych;
§3 Rodzaje i zakres usług
- Ośrodek świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:
a. Rezerwacja noclegów online;
b. Przesyłanie newslettera;
c. Formularz kontaktowy;
d. Obsługa zapytań Klientów.
- Korzystanie z Usług wymaga dostępu do Internetu oraz przeglądarki internetowej obsługującej pliki cookies.
§4 Warunki świadczenia usług
- Korzystanie z Usług drogą elektroniczną jest dobrowolne.
- Klient zobowiązuje się do korzystania z Usług w sposób zgodny z prawem oraz Regulaminem.
- Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
- W celu korzystania z niektórych Usług może być wymagana rejestracja w serwisie internetowym.
§5 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Ośrodek.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji Usług, zgodnie z zasadami określonymi w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej.
- Usługodawca przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanym dalej „RODO” oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Na podstawie art. 13 RODO Usługodawca informuje, że:
a) Administratorem danych osobowych Usługobiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, podanych w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, jest Ośrodek Wypoczynkowy KACZE STAWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Nowęcinie, ul. Żwirowa 24, 84-360 Nowęcin, z którym można skontaktować się pisemnie na powyższy adres, telefonicznie pod numerem: +48 602 577 710, e-mailem na adres: kontakt@kaczestawy.pl oraz lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej.
b) Usługodawca powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym Usługobiorca może skontaktować się e-mailem na adres: kontakt@kaczestawy.pl.
c) Usługodawca może przetwarzać dane Usługobiorcy w następujących celach i podstawach prawnych:
I. Prawidłowego wykonania Usług świadczonych drogą elektroniczną – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania tych Usług (art. 6 ust. 1b RODO);
II. Reklamy produktów i usług Usługodawcy – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy, jakim jest marketing bezpośredni własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1f RODO) oraz zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych w przyszłości (art. 6 ust. 1a RODO);
III. Dochodzenia roszczeń – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy jakim jest dochodzenie roszczeń (art. 6 ust. 1f RODO); iv. Rozpatrywania reklamacji – podstawą przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy i Usługobiorcy jakim jest obsługa procesu reklamacyjnego (art. 6 ust. 1f RODO); v. Podejmowania czynności w związku z zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa oraz gromadzenia dowodów dotyczących naruszeń prawa i prewencji – podstawą przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy, jakim jest ochrona osób i mienia oraz możliwość przeciwdziałania i ściganie przestępstw popełnianych na szkodę Usługodawcy lub Usługobiorcy (art. 6 ust. 1f RODO);
VI. Archiwizacyjnym, statystycznym, przeprowadzania badań rynkowych oraz zachowań i preferencji Usługobiorcy – podstawą przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy jakim jest polepszenie jakości Usług świadczonych drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1f RODO).
d) Usługodawca może ujawniać dane osobowe Usługobiorcy:
I. Podmiotom świadczącym następujące usługi: obsługa kadrowa i księgowa, obsługa prawna, firmy informatyczne, agencje ochrony osób i mienia, firmy windykacyjne, podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, podmioty zajmujące się doradztwem transakcyjnym i gospodarczym, podmioty świadczące usługi bankowe, krajowe instytucje płatnicze, podmioty nabywające wierzytelności, podmioty zarządzające wierzytelnościami, ubezpieczyciele, podmioty świadczące usługi monitoringu, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty dokonujące analiz statystycznych i ruchu na stronach internetowych, podmioty świadczące usługi sprzątania, podmioty świadczące usługi gastronomiczne, podmioty zajmujące się organizacją imprez dla dzieci i dorosłych, podmioty współpracujące w ramach kampanii marketingowych Usługodawcy, podmioty, którym dane osobowe zostaną przekazane na podstawie wyraźnej zgody Usługobiorcy;
II. Organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na Usługodawcy obowiązków.
e) Dane osobowe nie są i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
f) Usługodawca będzie przechowywał dane osobowe Usługobiorcy przez cały okres korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną, a po złożeniu przez Usługobiorcę rezygnacji z Usług (także odstąpienia) bądź ich wypowiedzenia – przez okres 6 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym doszło do zakończenia okresu trwania Usługi. Usługodawca przestaje wcześniej przetwarzać dane w celu marketingu bezpośredniego, jeżeli Usługobiorca zgłosi sprzeciw wobec takiego przetwarzania, a także gdy wycofa zgodę na przetwarzanie danych, w szczególności w celu marketingu bezpośredniego w przyszłości.
g) Usługobiorca ma prawo: i. Dostępu do podanych z korzystaniem z usługi danych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; ii. Do przenoszenia danych, czyli otrzymania od Usługodawcy przekazanych mu danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, jeżeli są one przetwarzane w celu zawarcia i wykonania Usługi lub na podstawie zgody i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany. Usługobiorca ma prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych; iii. Wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
h) Usługobiorca ma prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy. W szczególności Usługobiorcy przysługuje prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego.
i) Usługobiorca ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, jeżeli podstawą przetwarzania jest zgoda. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgoda może być wycofana w dowolnej formie, w tym: pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie pod numerem +48 602 577 710 lub e-mailem na adres: kontakt@kaczestawy.pl.
j) Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Podanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne.
k) Dane osobowe Usługobiorcy nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Usługodawcę, w tym profilowaniu.
§6 Reklamacje
- Reklamacje dotyczące Usług drogą elektroniczną należy składać pisemnie na adres Ośrodka: ul. Żwirowa 24, 84-360 Nowęcin, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kaczestawy.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 602 577 710
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko i dane kontaktowe osoby składającej reklamację; b) opis problemu i okoliczności uzasadniających reklamację; c) datę zdarzenia i numer rezerwacji (jeśli dotyczy).
- Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni roboczych od daty jej otrzymania. W uzasadnionych przypadkach termin może zostać przedłużony, o czym Klient zostanie poinformowany.
- O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem wskazanego w zgłoszeniu kanału komunikacji (e-mail, telefon, list).
§7 Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Regulaminu Usługodawca poinformuje poprzez opublikowanie nowej wersji na stronie www.kaczestawy.pl
- W przypadku, gdy zmiana Regulaminu dotyczy zawartych Umów o dostarczenie Newslettera zmiana może nastąpić wyłącznie z ważnej przyczyny. Do ważnych przyczyn należą w szczególności: a) zmiana przepisów prawa lub ich wykładni przez organy publiczne, która wpływa na treść Regulaminu; b) nałożenie nowych obowiązków na Usługodawcę przez organy publiczne, które wpływają na treść Regulaminu; c) zmiana danych Usługodawcy; d) zmiana zakresu świadczonych usług; e) przeciwdziałanie nadużyciom lub usprawnienie działania Serwisu; f) poprawa ochrony prywatności Usługobiorców; g) wprowadzenie zmian korzystnych dla Usługobiorców.
- Zmiany Regulaminu nie wpływają na umowy sprzedaży zawarte przed datą ich wejścia w życie.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- W przypadku sprzeczności między niniejszym Regulaminem a regulaminami szczegółowymi dotyczącymi poszczególnych ofert Usługodawcy, pierwszeństwo mają postanowienia regulaminów szczegółowych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania.